dag 1. Vertrek vanaf de jachthaven - Reisverslag uit De Heen, Nederland van Ad & Corry Goedhart - WaarBenJij.nu dag 1. Vertrek vanaf de jachthaven - Reisverslag uit De Heen, Nederland van Ad & Corry Goedhart - WaarBenJij.nu

dag 1. Vertrek vanaf de jachthaven

Door: Corry

Blijf op de hoogte en volg Ad & Corry

14 Mei 2014 | Nederland, De Heen

14-05-14.
We vertrekken om8,25u.zonnig weer weinig wind 13 graden. We komen om 9.45u voor de volkeraksluis. Om 10,05u mogen we als eerste invaren. Achter ons een tanker en nog een grote boot, toen was de sluis vol. Om 10,20 varen we weer uit. We varen naar willemstad. We hebben getankt, kosten €132,00. Onderweg een flinke regenbui. Om 11,50 draaien we de dordtsche-kil in. Boven brabant gaat het flink te keer met bliksemflitsen. We hebben aat en bets gebeld. Ze zijn thuis en we hebben even over het water geroepen en gezwaaid. Bas de hond leeft dus ook nog. Dat was even leuk. In de kil hebben we stroom mee we varen 8 knopen. Het weer is heel wisselend.we komen om 2 uur aan in ysselmonde. We hebben een mooi plekje. In de verte de van brienenoord-brug. De watertaxi's vliegen af en aan. We gaan nu uitrusten. Morgen weer een dag, ze geven goed weer op.

• 15 Mei 2014 - 21:04

Hoi Pa en Ma,

Dank voor het eerste verslag.
    Fijn dat het toch goed doorkomt.
    Nou we gaan jullie op de voet volgen.
    Veel reisplezier.

groetjes