Dag 22 naar Bad-Essen - Reisverslag uit Bad Essen, Duitsland van Ad & Corry Goedhart - WaarBenJij.nu Dag 22 naar Bad-Essen - Reisverslag uit Bad Essen, Duitsland van Ad & Corry Goedhart - WaarBenJij.nu

Dag 22 naar Bad-Essen

Door: Corena

Blijf op de hoogte en volg Ad & Corry

04 Juni 2014 | Duitsland, Bad Essen

Terwijl ik dit schrijf regent het pijpenstelen ( dat lieg ik wat want ik schrijf dit op 9 juni ;)
We zijn vanmorgen om 08:50 vertrokken met 22°C. De omgeving wordt wel steeds mooier heuvelachtig en mooier dan de andere kant op. Het is warm en drukkend. Op de radio horen we "gewitter". Ons duits gaat goed vooruit. In de winkels begrijpen we elkaar goed. We varen vandaag langzaam, we zitten achter een vrachtschip. Onze buren van vannacht (met een Bavaria) uit Denemarken varen met ons op.
Je ziet hier regelmatig zeilboten met gestreken mast of zonder mast. We meren af om 12:15 uur in Bad-Essen, 25°C.
Ik ga eerst om verse broodjes. Om 13:30 storm en regen, na een uurtje is het weer droog. Nog maar een paar boodschapjes bij K&K, een winkel zoals de AH of Jumbo.
Morgen hopen we Hôrstel te bereiken.