van het Zuidlaardermeer naar Garnwerd - Reisverslag uit Garnwerd, Nederland van Ad & Corry Goedhart - WaarBenJij.nu van het Zuidlaardermeer naar Garnwerd - Reisverslag uit Garnwerd, Nederland van Ad & Corry Goedhart - WaarBenJij.nu

van het Zuidlaardermeer naar Garnwerd

Door: Corry

Blijf op de hoogte en volg Ad & Corry

12 Juni 2014 | Nederland, Garnwerd

12-06-14. Dag 30.

Alweer mooi weer. We vertrekken om 9.00u. Aan het einde van het Zuidlaardermeer moet het mastje eraf. De brug is maar 2.75mtr. Om 10.45u komen we bij de stad Groningen aan. We besluiten door te varen. Weer veel bruggen die voor ons moeten draaien. Mooie oude stad vooral het station is heel mooi. Van 12.00u. tot 13.00u. verplichte stop. Om 13.00u. gaan we wee verder. 14.45u. komen we aan in Garnwerd. Het is een nieuwe haven langs het kanaal. De haven heet Garnwerd aan zee. Er is een strand gemaakt er zijn rampolines en duikplanken. Heel leuk voor de kinderen. Vanavond gewandeld over het Pieterpad het smalste straatje van Nederland. De kerk van binnen bekeken heel oud en heel mooi. Guus heeft nog even in het water gspeeld met een andere hond. Nu gaan we relaxen.