van Zoutkamp naar Dokkum - Reisverslag uit Dokkum, Nederland van Ad & Corry Goedhart - WaarBenJij.nu van Zoutkamp naar Dokkum - Reisverslag uit Dokkum, Nederland van Ad & Corry Goedhart - WaarBenJij.nu

van Zoutkamp naar Dokkum

Door: Corry

Blijf op de hoogte en volg Ad & Corry

14 Juni 2014 | Nederland, Dokkum

14-06-14. Dag 32.

Vanmorgen om 8.30u. gaan varen. Het is bewolkt en niet warm. Op het Louwersmeer hebben we harde wind en veel golfslag. 11.00u. komen we aan in Dokkum de stad van Bonifatius. Vanmiddag de stad in om een vaderdag-cadeautje te kopen. Later met Ad en Guus weer de stad in. Het weer is nu lekker. In de stad is het heel druk. Na het eten zijn we naar de kapel van Bonifatius gegaan. Ze waren van alles aan het klaarzetten, morgen is er een speciale mis. Morgen is het Bonifatiusdag. Ze houden ook een pelgrimstocht.Door de hele stad kom je dingen tegen die met Bonifatius te maken hebben. Het is een heel mooi oud stadje. We zijn hier nu voor de derde keer maar elke keer zie je weer nieuwe dingen. Morgen gaan we naar Leeuwarden naar de Prinsentuin. We zullen foto's maken.