van IJlst naar Makkum - Reisverslag uit Makkum, Nederland van Ad & Corry Goedhart - WaarBenJij.nu van IJlst naar Makkum - Reisverslag uit Makkum, Nederland van Ad & Corry Goedhart - WaarBenJij.nu

van IJlst naar Makkum

Door: Corry

Blijf op de hoogte en volg Ad & Corry

22 Juni 2014 | Nederland, Makkum

21-06-14. Dag 39.

Vandaag begint de zomer! Hier in Friesland nog niet hoor. Het is wel aardig weer maar geen zomerse temperaturen. Maar we klagen niet. Vandaag hebben we een ATV. dag. We zijn twee keer naar IJlst gewandeld. Het is een leuk stadje, een van de elf steden. Morgen gaan we weer varen waarschijnlijk naar Bolsward.

22-06-14. Dag 40.

Al 40 dagen op reis wat een tijd. De dag begint met en flinke regenbui. Ad is Guus uitlaten en komt doornat terug, geen regenjack aan! Om 8.00u. is het weer droog, nu gaat het hard waaien. We vertrekken om 8.50u. Bolsward is het niet geworden. Je ligt daar aan kademuurtjes. Niet leuk voor honden. Dan maar door naar Makkum. We liggen nu aan een grasveld. Vanmiddag gewandeld door Makkum. De havenmeester herkende Guus van vorig jaar, dat was grappig. Het was vandaag wel lekker weer.