vvan Makkum naar Woudsend - Reisverslag uit Woudsend, Nederland van Ad & Corry Goedhart - WaarBenJij.nu vvan Makkum naar Woudsend - Reisverslag uit Woudsend, Nederland van Ad & Corry Goedhart - WaarBenJij.nu

vvan Makkum naar Woudsend

Door: Corry

Blijf op de hoogte en volg Ad & Corry

24 Juni 2014 | Nederland, Woudsend

23-06-14. Dag 41.

Vandaag hebben we uitgeslapen (zelfs Ad). We blijven vandaag in Makkum. Het is een mooi oud stadje. Op de sluis is het ook altijd leuk om te zien hoe de boten binnenkomen. Met Guus gewandeld over de schapendijk. Boodschappen gedaan bij Jumbo. Even langs mijn favorite wolwinkel. Hij was eigenlijk gesloten op maandag maar ik mocht toch binnen. Morgen gaan we naar Heeg.

24-06-14. Dag 42

We hebben Makkum verlaten Het is mooi weer onderweg. 12.00u. zijn we in Heeg. We willen de vuilwatertank leegpompen maar de havenmeester is lunchen tot een uur. Om een uur begonnen met pompen, toen dat klaar was een plekje gezocht. De haven is bijna leeg ongezellig. We besluiten door te gaan naar Woudsend. We hebben toch nog niet betaald de havenmeester was er weer niet. Op naar Woudsend. We liggen voor het stadje dat is toch wel levendiger dan een lege haven. Onderweg begint het te regenen en nu om 7.00u.. regent het noch steeds. Voor morgen weten we nog niet waar we heen gaan.