van Woudsend naar Sloten - Reisverslag uit Sloten, Nederland van Ad & Corry Goedhart - WaarBenJij.nu van Woudsend naar Sloten - Reisverslag uit Sloten, Nederland van Ad & Corry Goedhart - WaarBenJij.nu

van Woudsend naar Sloten

Door: Corry

Blijf op de hoogte en volg Ad & Corry

25 Juni 2014 | Nederland, Sloten

25-06-14. Dag 43.

Vanmorgen eerst even naar het dorp. Wat kaarten gestuurd. 10.00u. varen we weg uit Woudsend. De plannen zijn om naar het eiland in het t' Tjeukermeer te gaan, maar het waait nogal hard. Dan is het daar niet lekker. We komen langs het stadje Sloten en zien een leuk plekje. We hebben mar drie kwartier gevaren. Het weer valt toch wel mee. Het is droog gebleven en af en toe een zonnetje. Het is leuk hier, elk keer als de brug draait komen er allerlei boten voorbij, mooie, lelijke, grote en kleine. Gewandeld door het stadje. Morgen zien we weer verder.

• 26 Juni 2014 - 07:38

@4tjes:

Hoihoi we volgen nog steeds trouw de reisverhalen. Erg keuk om te lezen. Bedankt voor de leuke 3d kaart. Nog 2 weekjes aan de bak dan mogen wij ook weer gaan genieten van 3 wkn vakantie. We hebben er zin in.
    Groetjes vanuit Sint Philipsland.