van Sloten naar het Tjeukermeer - Reisverslag uit Sloten, Nederland van Ad & Corry Goedhart - WaarBenJij.nu van Sloten naar het Tjeukermeer - Reisverslag uit Sloten, Nederland van Ad & Corry Goedhart - WaarBenJij.nu

van Sloten naar het Tjeukermeer

Door: Corry

Blijf op de hoogte en volg Ad & Corry

26 Juni 2014 | Nederland, Sloten

26-06-14. Dag 44.

We zijn vroeg wakker en het is mooi weer. We zijn al om 7.45u. gaan varen. Heel mooi zo s'morgensvroeg. Bij Woudsend draait de brug nog niet. Eerst maar om verse broodjes. Ik wilde nog wat kaarten kopen maar die winkel gaat pas om 10.00u. open, daar gaan we niet op wachten. Het was een mooie tocht. Onderweg zien we een grote zwarte rookpluim, waarschijnlijk brand. We denken bij Heeg. Op het nieuws hebben we er niets over gehoord. Er is wel radio Friesland maar die versta je niet. 11.30u. komen we aan bij het strandeiland op het Tjeukermeer, het is 22graden. s'Middags met Guus gaan zwemmen. Met een flesje gooien en ja hoor hij gaat steeds verder. Hij heeft het nu door. Het werd wel tijd na een jaar! We zijn zelf ook even gaan zwemmen. De eerste keer dit jaar. Maar het water ziet er niet zo aantrekkelijk uit. Het is bruin water,maar het was toch wel lekker.