van Uithoorn naar Oude Wetering - Reisverslag uit Oude Wetering, Nederland van Ad & Corry Goedhart - WaarBenJij.nu van Uithoorn naar Oude Wetering - Reisverslag uit Oude Wetering, Nederland van Ad & Corry Goedhart - WaarBenJij.nu

van Uithoorn naar Oude Wetering

Door: Corry

Blijf op de hoogte en volg Ad & Corry

12 Juli 2014 | Nederland, Oude Wetering

12-07-14. Dag 60.

Vanmorgen om 09.00u. vertrokken. Het is zwaar bewolkt 19 graden. Het eerste stuk varen we nog over de Amstel. Aan het eind gaan we door de Tolhuissluis. De boot achter ons vaart bijna ons bijbootje in de prak. (Oh, hebben jullie een bootje er achter helemaal niet gezien, ) Ze hebben vanaf Uithoorn achter ons gevaren!Gelukkig is hij nog heel. Na de sluis varen we de Drecht op.Het is een hele smalle sloot. Je vaart heel hoog t.o.v. van het land. Je komt langs hele mooie huizen en boerderijen. De Drecht komt uit bij Oude-Wetering. We gaan aan de kade liggen, maar ze varen hier zo hard we liggen de hele tijd te stampen. Na een poosje besluiten we naar de jachthaven aan de Braassememeer te gaan. Daar liggen we wat rustiger.Morgen weer verder.