van Oude Wetering naar Warmond - Reisverslag uit Warmond, Nederland van Ad & Corry Goedhart - WaarBenJij.nu van Oude Wetering naar Warmond - Reisverslag uit Warmond, Nederland van Ad & Corry Goedhart - WaarBenJij.nu

van Oude Wetering naar Warmond

Door: Corry

Blijf op de hoogte en volg Ad & Corry

14 Juli 2014 | Nederland, Warmond

13-07-14. Dag 61.

We vertrekken om 10.00u. uit de jachthaven. We gaan richting Kagerplassen. Het is maar een klein stukje varen. Het is prachtig weer. We leggen aan bij een eilandje in de buurt van Warmond. s'Middags gaan we met het bijbootje een rondje over het meer. Guus ligt te rillen onder het bankje. Morgen naar Warmond.

14-07-14. Dag 62.

Vanmorgen vroeg heeft het geregent. Het is zwaar bewolkt. We vertrekken 10.45u. naar Warmond. Het is hier leuk varen. We hebben een leuk plekje voor een brug dicht tegen het stadje. Het is hier een recreatie gebied, er is een srand voor de kinderen. Helemaal op de punt is een hondenzwemstrand! Het was vanmiddag feest daar met allemaal honden. Er is ook een losloopgebied. Morgen zien wel weer.