dag 10 - Reisverslag uit Klazienaveen, Nederland van Ad & Corry Goedhart - WaarBenJij.nu dag 10 - Reisverslag uit Klazienaveen, Nederland van Ad & Corry Goedhart - WaarBenJij.nu

dag 10

Door: Corry

Blijf op de hoogte en volg Ad & Corry

23 Mei 2014 | Nederland, Klazienaveen

23-05-14.

Vannacht heeft het geregend. Vertrek om 8.50u. Er gaan nog twee boten gelijk met ons weg. Het is grijs mezerig weer. Het is 16 graden. Het blijft alsmaar regenen. Om 12.00u. zijn we bij Nieuw-Amsterdam. De brug gaat weer een uur op slot. Om 13.00u. gaan we weer verder. Er is geen plekje vrij, jammer het ijkt hier wel leuk. We varen langs de Hema, blokker, C 1000, en nog veel meer leuke winkeltjes. Dan maar door. Om 15.00u zijn we bij Klazinaveen. We vinden een plekje voor de sluis. Het regent nog steeds. Het is wel weer mooi voor vandaag! Om 17.00u. gaat de zon schijnen. Toch nog een paar zonnestraaltjes vandaag.

• 24 Mei 2014 - 17:33

Hennie En Herman:

Hopelijk is het snel lekker weer bij jullie... Wij zijn vandaag afgereisd naar zuid-Limburg ...... Met de auto! Arrangement geboekt van Vier daagjes. Heerlijk.

Bedankt voor jullie advies omtrent cola en bouillon..... Het heeft gewerkt!!

Groetjes van ons!
    Hennie en Herman

• 25 Mei 2014 - 13:46

Hoi Vakantiegangers,

Ik mis toch wel de foto's hoor. Lukt dat niet?

groetjes
    Angela en Co